Slide background

Pacjent ma prawo do:

 

  1. ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH ODPOWIADAJĄCYCH WYMAGANIOM AKTUALNEJ WIEDZY MEDYCZNEJ;

  2. INFORMACJI O SWOIM STANIE ZDROWIA;

  3. ZACHOWANIA W TAJEMNICY, PRZEZ OSOBY UDZIELAJĄCE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH, INFORMACJI ZWIĄZANYCH Z PACJENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z JEGO STANEM ZDROWIA;

  4. WYRAŻENIA ZGODY ALBO ODMOWY NA UDZIELENIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;

  5. ZGŁASZANIA DZIAŁAŃ NIEPOŻĄDANYCH PRODUKTÓW LECZNICZYCH;

  6. POSZANOWANIA INTYMNOŚCI I GODNOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI W CZASIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;

  7. DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ DOTYCZĄCEJ STANU ZDROWIA ORAZ UDZIELONYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH;

  8. ZGŁOSZENIA SPRZECIWU WOBEC OPINII ALBO ORZECZENIA LEKARZA;

  9. POSZANOWANIA ŻYCIA PRYWATNEGO I RODZINNEGO;

  10. OPIEKI DUSZPASTERSKIEJ;

  11. PRZECHOWYWANIA RZECZY WARTOŚCIOWYCH W DEPOZYCIE.

 

Naszym najważniejszym celem jest stałe podnoszenie jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami określonymi przez naszych Pacjentów oraz standardami postępowania w trakcie procesu terapeutycznego.

W przypadku niezadowolenia pacjent może zgłosić swoje uwagi personelowi bezpośrednio sprawującemu nad nim opiekę i poprosić o wyjaśnienia lub złożyć skargę.

Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i opinie mogące wpłynąć na poprawę jakości świadczonych przez nas usług.

 

 

Skargi i wnioski przyjmuje Prezes Zarządu oraz Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do 13:00

 

Do dyspozycji pozostają:

 

Szpitalny Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta - Dominika Maciejczyk

 

 

Konsultanci Etyczni:

 

Anita Przytocka - Prezes Zarządu – tel. 32 621 95 35

Elwira Zając – Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa – tel. 32 621 95 35

ks. Marek Kotyczka – Kapelan Szpitalny – tel. 32 245 61 14

Maria Cholewka – Kierownik poradni specjalistycznych – tel. 32 621 95 00

Monika Zachłod – Psycholog – tel. 32 245 50 41 wew. 239

Dominika Maciejczyk – Szpitalny Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta – 32 621 95 56

Osoba zainteresowana rozmową z Konsultantem Etycznym ustala termin spotkania w sekretariacie administracji:

- drogą e-mailową: sekretariat@zoz.net.pl,

- telefoniczną: 32 621 95 35

lub bezpośrednio z wybranym Konsultantem

 

 

Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta:

01-171 Warszawa, ul. Młynarska 46

BEZPŁATNA INFOLINIA: 800 190 590 (czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00)

 

tel: (22) 532 – 82 – 50
fax: (22) 506 – 50 – 64

mail: kancelaria@rpp.gov.pl

 

Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Dziecka:

01-450 Warszawa, ul. Chocimska 6

od poniedziałku do piątku od 8:15 do 16:15

tel. 22 583 66 00, fax 22 583 66 96

mail: rpd@brpd.gov.pl

 

 

Prawa pacjenta oraz zasady funkcjonowania Rzecznika Praw Pacjenta
wynikają z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

CZYTAJ

Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.

41-605 Świętochłowice, ul. Chorzowska 38
Sąd Rejonowy w Katowicach, KRS: 0000426290 NIP: 627-16-69-770 REGON: 000311450

Kontakt

Centrala Telefoniczna
32 245 50 41~5

Izba Przyjęć
32 621 95 03

Kancelaria Ogólna
tel. 32 621 95 35, fax. 32 245 34 40